Profesor Mariusz Stasiołek jest kierownikiem Kliniki Neurologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, a także kierownikiem Oddziału Klinicznego Neurologii w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym Nr 1. im. N. Barlickiego w Łodzi. Odbył liczne staże zagraniczne w renomowanych jednostkach naukowych i klinicznych w Niemczech i w USA. W latach 2008-2010 pracował jako specjalista neurolog w jednym z najbardziej prestiżowych ośrodków neurologicznych w Niemczech i Europie- Klinice Neurologii Uniwersytetu Ruhr w Bochum. W latach 2014-2017 kierował Kliniką Neurologii Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki. Program specjalizacyjny z neurologii zrealizował w Klinice Neurologii UM w Łodzi. Jest autorem licznych publikacji naukowych w renomowanych czasopismach, kierownikiem dużych projektów badawczych, nauczycielem akademickim kształcącym studentów medycyny i pielęgniarstwa oraz lekarzy.

W swojej pracy klinicznej od wielu lat specjalizuje się w diagnostyce różnicowej i terapii chorób demielinizacyjnych ośrodkowego układu nerwowego, takich jak: stwardnienie rozsiane (SM), choroby spektrum NMO (dawniej choroba Devica), a także w zaburzeniach układu nerwowego występujących w przebiegu chorób reumatologicznych, endokrynologicznych i innych. Jego doświadczenie obejmuje również szeroki zakres pozostałych schorzeń neurologicznych, takich jak: choroby układu pozapiramidowego (np. choroba Parkinsona), bóle głowy (w tym migrena),zawroty głowy, zaburzenia pamięci/otępienie, bóle kręgosłupa, padaczka, choroby obwodowego układu nerwowego (neuropatie, polineuropatie i inne), choroby mięśni.

Stale pogłębiana wiedza fachowa oraz codzienna praktyka kliniczna decydują o szczególnym zainteresowaniu zespołami neurologicznymi wymagającymi niestandardowego i pogłębionego podejścia diagnostycznego i terapeutycznego.

Profesor Mariusz Stasiołek

klinikamzdrowie@gmail.com

M-Zdrowie Klinika

Pt-Nd: Nieczynne

Pn-Cz : 15:00 - 19:00

Łódź

ul. Legionów 93/95.

KLINIKA M-ZDROWIE znajduje się w budynku kompleksu biurowego. Wejście z holu głównego.
Do dyspozycji pacjentów jest parking przed budynkiem.

GODZINY OTWARCIA: